آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

با اینکه این دل بی طاقت و عاشقم را شکستی اما هنوز هم برای من عزیزی

تو بگو فراموشت کنم من نیز به دلم می گویم تو را فراموش کند

اما دل من هیچگاه فراموشت نخواهد کرد عزیزم

با اینکه این چشمهای بی گناهنم را خیس کردی

اما هنوز هم در قلب من هستی ای نازنینم

تو هر چه امید و آرزو در دلم داشتم را سوزاندی

اما هنوز هم امیدوارم چون تو را دارم ای زندگی من

هنوز هم برای من بهترینی و هنوز به داشتن چنین عشقی مانند تو

افتخار میکنم

تو قلب مرا به من باز گرداندی اما قلب تو همچنان برای من است

تو به من گفتی فراموشت کنم گفتی که دیگر از من خسته و سرد شدی

اما هنوز باور ندارم و همه حرفهایت را به حساب خستگی زندگی می گذارم

تو هنوز با اینکه مرا اینهمه با حرفهایت شکنجه می دهی برایم عزیزی

دوستت دارم بیشتر از همیشه و همه کس

تو بگو لعنت به من و عشق من اما من می گویم فدای ان قلب مهربانت

و آفرین به این صداقت و پاکی ات

برای من عزیزی ای انکه با همه بی وفایی ها و بی محبتی هایت

هنوز هم در قلب من جا داری

آری با وجود تمام بی وفایی هایت بیشتر از همیشه دوستت دارم عزیزم.

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه 2 دی 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام . اخر معرفتی . وبلاگت خیلی جالبه .موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد