آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

وداع

خداحافظ برای تو چه اسان بود

ولی قلب من از این واژه هراسان بود

خداحافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

سلام . ممنون که وبلاگ من سر زدی . اتفاقا مطالب وبلاگ شما خیلی به درد من خورد
. اگه با تبادل لینک موافقی برام ژی ام بذار . موفق باشی عزیزم .

شقایق 10 مرداد 1385 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.shaghayegh200sh.blogfa.com

سلام اسماعیل جان
ممنون که به من سر زدی
وبلاگت خیلی دیر میاد بالا الان یه ده دیقه ای هست گذاشتمش
ببخشید واقعا ببخشید
راستی چه وبلاگ جالبی داری
من شما رو لینک می کنم
قربونت
بابای

سلام شقایق جان.
از اینکه به وبلاگ من سر زدی و منو لینک کردی خوشحالم . ولی من وبلاگ خودم رو
توی قسمت پیوندها ندیدم اگه میشه یه بار چک کنید . من هم شما رو لینک کردم .
بازم بهم سر بزن و نظر بده . موفق باشی .بای

بابک 10 مرداد 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://jokekhooneh.blogsky.com/

سلام
ممنون که به وبلاگم سرزدی و عنوان کردی بد نیست (چشمک)
من با تبادل لینک موافقم و خبرم کن.
راستی شنبه میخوام گلچینی به مناسبت یکصدهزارمین تعداد بازدید کننده بزارم خوشحال میشم شما هم سربزنید

سلام . خوبی؟ خوشحالم که به وبلاگم سر زدی . من شما رو لینک کردم
لطفا شما هم این کارو بکیند. بازم بهم سر بزن . موفق باشی عزیزم .

نفیسه 18 آذر 1385 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام عزیزم وبلاگتو دیدم خیلی عالی بود امیدوارم موفق باشی .

[ بدون نام ] 11 اردیبهشت 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

هر کسی که عاشق باشه خداحافظی براش سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد