آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

آبی عشق

شعر _ د استان کوتاه

منو ببخش

منو ببخش عزیز من اگه می گم باهام نمون

دستای خالیمو ببین آخر قصه رو بخون

ترانه ای رو که برات گفته بودم فروختمش

با پول اون نخ خریدم زخم دلم رو بستمش

همسفر شعر و جنون عاشق ترین عالمم

تو عشقتو ازمن بگیر من واسه تو خیلی کمم

بین من و تو فاصله است یک در سرد آهنی

من که کلیدی ندارم تو واسه چی در می زنی

این در سرد لعنتی شاید که نخواد وا بشه

قلبتو بردار و برو قطار داره سوت می کشه

همسفر شعر و جنون عاشق ترین عالمم

تو عشقتو از من بگیر من واسه تو خیلی کمم

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
یکی مثل تو 1 مرداد 1385 ساعت 01:40 ق.ظ

وبلاگ آموزنده و خوبیه.

[ بدون نام ] 31 مرداد 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام عالیه این عکست فوق العاده است من اینو دوسش دارم خوشحال میشم نظر بدی کمک میخام ازت خداحافظ.

سلام . ممنون . نظر لطف شماست . منظورت عکس خودمه؟؟ ببخشید شما چه کمکی از من میخواین ؟ برام پیام بذار . بای

رضا 15 دی 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام واقعا مبلاگ قشنگی داری فقط یه خورده هم به معنویت تو وبلاگت اهمیت بده مرسی .خدافظ

سامان 16 دی 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.eshgheparvaz.blogfa.com

سلام سامان هستم دانشجوی برنامه نویسی میخواستم از شما بابت ساختن وب عشقم کمک بگیرم از شما من در دانمارک هستم عزیز میشه با اجازه شما بتونم از مطالبتون استفاده کنم کمکم کن جبران میکنم ممنون منتظر افت هستم در باره هک هرچه بخوای کمکت میکنم

محمد 18 دی 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

بسیار وبلاگ خوبی است

سعید 11 بهمن 1385 ساعت 07:00 ب.ظ http://link.alunak.ir

سلام
خوبید
می شد لینکدونی ما رو هم بزارید و لینک ثابت بگیرید ممنونتون می شم جبران می کنم

محسن 17 بهمن 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://best-iran2.mihanblog.com

لینک شما ثبت نشد لینک باکس را قرار نداده اید

عارف 3 تیر 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

خیلی استفاده کردم ممنون

مرجان 8 آبان 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
خیلی وقته دارم دنبال چند تا شعر و متن قشنگ می گردم ولی پیدا نمی کردم واقعاْ عالی بودند همشون چندتاشونو قبلاْ خونده بودم ولی خیلی هاشون و نه! با اجازه شما از چندتاش پیرینت گرفتم موفق باشی
ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد